ההרצאה: הפלת פטנטים באמצעות קוד פתוח שקדם להם

Eli Marmor eli at netmask.it
Sun Aug 4 08:44:06 IDT 2013

כפי שאולי חלקכם יודעים, נוכחותי בכנס, ובכלל זה הרצאה שהייתי אמור לתת, נמנעו
עקב פטירה במשפחה.
בזמן שהייתי אמור להרצות, הייתי עסוק בסידורים ללוויה, שהתקיימה מאוחר יותר
באותו היום.
(הקירבה היא מדרגה שניה, ולכן אני לא מיושבי השבעה).

אז ראשית, רציתי להתנצל בפני כל מי שתכנן לשמוע אותי והתאכזב.

היות ו"פטור בלא כלום - אי אפשר", אני מציע שאתן אותה במסגרת אחד המיט-אפס
(meetup.com)
הרבים שנערכים במרכז הארץ, כמובן עם כניסה חופשית לכל ובחינם.
חלק מהקבוצות הנ"ל עוסקות בקוד פתוח, ורק לאחרונה (לפני שבוע-שבועיים) הירצה
ידידינו עו"ד חיים רביה באחת הקבוצות הנ"ל על רשיונות הקוד הפתוח, אצל המארחת
האדיבה חברת מיקרוסופט מיודעתנו.
ההרצאה היתה מאוד "פרו-קוד-פתוח", ולמיקרוסופט כמובן לא היתה שום בעיה עם זה.
יש גם קבוצות שמקיימות את מפגשיהן אצל גוגל, וכן בחברות נוספות ובמכללות
השונות, כשכולם עושים את האירוח ללא תמורה, ולכן מאפשרים גם למנחים להציע
כניסה חופשית.

אני מכיר היטב את "סצינת" המיט-אפס, אך ארצה לשמוע גם את חוות דעתכם, ובמיוחד
אם יש מישהו שמכיר את הסצינה הזאת כמוני, היכן ובמסגרת איזו מהקבוצות לקיים את
ההרצאה.

בלי קשר, אני אמור לתת הרצאה נוספת בחודש-חודשיים הקרובים, על פריימוורק חדש
שאני מפתח לווב, במסגרת אחד המיט-אפס, אך עוד אין תאריך או מקום.