[RBS] From Rav Spektor

Sharon Rottman rottman at shemesh.co.il
Thu Jul 14 23:47:48 IDT 2011

קריאת קודש של חיבה לקראת עצרת תפילה ביום שישי, בשעה 10:30

בבית שמש, בבית הכנסת אוהל יונה מנחם, רחוב שבטי ישראל 17
לרפואת הרב דוד אברהם בן פייגא ספקטור

מורי ורבותי, אחי ורעי היקרים ונשים יקרות,

שמחתי באומרים לי שמתאחדים כל העדות, החוגים והדעות סביב לעצרת תפילה
ביום שישי הקרוב בבית הכנסת אוהל יונה מנחם בבית שמש.

הלא אלו "יסורים של אהבה", של אהבת ישראל שבזכותכם יחד מתפללים לבורא
עולם ולרפואת כל ישראל.
יחד בתפילה מעומק הלב כמו שאנו מתפללים יחד בדביקות באימה וביראה, אבל גם
בשמחה ובטוב לבב, תפילת נעילה ביום הכיפורים מידי שנה כאיש אחד בלב אחד,
דתיים, "חילונים", וחרדים לדבר ה'.

חלק מהמזמורים לרפואה ולישועה אומרים פסוק פסוק בכוונה גדולה, חלק בשירה
בבחינת "עבדו את ה' בשמחה" ולבסוף יוצאים כמו בסוף תפילת יום הכיפורים
במחול וריקוד יחדיו, כולם כאיש אחד בלב אחד בשירה אדירה בדביקות ודיבוק
חברים: "לשנה הבאה בירושלים הבנויה!"
הפעם כנראה נבצר ממני להשתתף אתכם בתפילה זו אבל לבי אתכם ממש.

תדעו לכם רבותיי, אחי ורעי שבזכות תפילתכם, תפילת רבים מאז שנודע לי על
כל החולאיים, השתנה והשתפר המצב בנס, שלא כדרך הטבע, ולא כפי התחזית
הרפואית. הרופאים מגדירים את זה כ"שני ניסים" לשתי המחלות ­­­­­­לפחות,
והם  תולים את זה בתפילתכם בעומק הלב ובסיעתא דשמיא גדולה אף שהדרך עוד
ארוכה כדי לצאת מהמצב של פיקוח נפש של עכשיו.

אחי ורעי, תודה על כל עזרתכם ברוחניות ובגשמיות וביחד נמשיך לזכות את
ישראל בטהרה ובקדושה בשמחה ובטוב לבב.

על החתום,
באהבה עבד ה' ועבדכם, עבד לעם קודש על אדמת הקודש,
בית שמש, י"ב בתמוז תשע"א, עיר ארון הברית.

דוד אברהם (בן פייגא) ספקטור.