[RBS] [Benjamin-library] Ora Morag - This Thursday 6pm

[RBS] [Benjamin-library] Ora Morag - This Thursday 6pm

Yehonatan Palmer Yehonatan.Palmer at ecitele.com
Tue Nov 1 11:50:05 IST 2011


ספריית בנימין ומתנ"ס מאירהוף שמחים להזמינכם
למפגש עם הסופרת אורה מורג 
 
יום ה' 3.11.11 בשעה 18:00
מתי: 3.11.11 בשעה 18:00
היכן: מתנ"ס מאירהוף
מחיר: 10 ₪ לילד
מיועד לילדים מכיתה ג' ומעלה – וכל מי שמכיר את ספריה 
                                               של המחברת מוזמן
הסופרת אורה מורג הוא סופרת ילדים ונוער. היא כתבה ספרי ילדים כמו "תומר כ"ץ ילד מומלץ", "חפץ חשוד בגן העיר – ערבות ומעורבות", "סיפורי רח' מיכ"ל ובכלל", "קרן כובשת שער", "לפעמים יום הולדת זה דווקא יום נעים" ועוד רבים וטובים. בנוסף לספרים אלה היא כותבת את הסדרה ההיסטורית, כשכל ספר עוסק בתקופות ובדמויות שונות בהיסטוריה של עם ישראל (מלחמת העולם השנייה, קום המדינה ואירועים שונים אחר כך). ספרה "בעקבות הבית הנעלם" זכה בפרס זאב לספרות ילדים וספרה "המרגל שבא מן הים" הוא זוכה פרס אקו"ם. השנה זכה ספרה "בעקבות מפות המדבר" בפרס הספריות הציבוריות לספרות ילדים.
אורה מורג תספר על ספריה וכיצד היא הופכת את ההיסטוריה לעלילת מתח והרפתקאות. היא מביאה עמה מכשיר מורס אמיתי ומדגימה כיצד המרגל הפעיל אותות. יש עמה צילומים מהתקופה וסרטון המראה אניגמה אמיתית בפעולה.
 
 

 


This e-mail message is intended for the recipient only and contains information which is CONFIDENTIAL and which may be proprietary to ECI Telecom. If you have received this transmission in error, please inform us by e-mail, phone or fax, and then delete the original and all copies thereof.



More information about the Rbs mailing list