[RBS] [BS/RBS list] looking to donate kids clothing to North

Ephrayim Naiman ejnaiman at gmail.com
Mon Dec 6 22:34:01 IST 2010

> Where can one donate clothing to child victims of the fire, ie:
> Yemin Ord, or other such institutions?

For the orphanage in Yemin Ord see below.

-Ephrayim Naiman
ejnaiman at gmail.com

אמא שלי אחראית על בית היתומים בכפר הנוער 'ימין אורד'.

אמנם בכלי התקשורת ממעטים לדבר על ימין אורד, אך רובו המכריע של הכפר- בתים ופנימיות של כ- 500 התלמידים,

בתי אנשי הצוות ומחסני התחזוקה נשרפו.

בחלק מהבתים שנשרפו מתגוררים החניכים של אמא שלי- יתומים ויתומות בגילאי 9-19 שהגיעו מברית המועצות לארץ במסגרת 'פרויקט המאה'.

ילדים יתומים אלו, שזהו ביתם היחיד בארץ, ולמעשה ביתם היחיד בעולם כולו, איבדו את הבסיס היציב שלהם.

אנו מארגנים איסוף של כל מה שאפשר:

- בגדים בנים\ בנות גילאי 9-19
- ריהוט- מיטות, ארונות, ספות, שולחנות, כיסאות...
- מכשירי חשמל- מחשבים, תנורים, מקרר, מיקרוגל, קומקום...
- ציוד לימודי- ילקוטים, ספרים, מחברות, כלי כתיבה...
- תרומות כספיות, תלושי קניה

כבר עכשיו הילדים היתומים והיתומות חסרים בגדים וציוד בסיסי- כשהם שוהים בפנימייה חלופית.

ליצירת קשר- הדס בוקע 050-9582841
אנא העבירו את המייל לרשימת התפוצה שלכם
תודה ושנשמע בשורות טובות

--
בברכה

הדס בוקע, 050-9582841, zribih at gmail.com

--

בברכה,
הדס בוקע | מנהלת מרכז המחשבים לוד |  עמותת  גוסט מחשבה טובה