[RBS] "looking to donate kids clothing to North"-Has anyone made contact with this organization?

Pinhasik's saddav at zahav.net.il
Wed Dec 8 14:20:45 IST 2010

I tried calling the number below but they referred me to the internet site.  Has anyone found a way to send this orphanage the things listed below?  If there is a package being sent up to them, please publicize.  Thanks.

אמא שלי אחראית על בית היתומים בכפר הנוער 'ימין אורד'.

אמנם בכלי התקשורת ממעטים לדבר על ימין אורד, אך רובו המכריע של הכפר- בתים ופנימיות של כ- 500 התלמידים,

בתי אנשי הצוות ומחסני התחזוקה נשרפו.

בחלק מהבתים שנשרפו מתגוררים החניכים של אמא שלי- יתומים ויתומות בגילאי 9-19 שהגיעו מברית המועצות לארץ במסגרת 'פרויקט המאה'.

ילדים יתומים אלו, שזהו ביתם היחיד בארץ, ולמעשה ביתם היחיד בעולם כולו, איבדו את הבסיס היציב שלהם.

אנו מארגנים איסוף של כל מה שאפשר:

- בגדים בנים\ בנות גילאי 9-19
- ריהוט- מיטות, ארונות, ספות, שולחנות, כיסאות...
- מכשירי חשמל- מחשבים, תנורים, מקרר, מיקרוגל, קומקום...
- ציוד לימודי- ילקוטים, ספרים, מחברות, כלי כתיבה...
- תרומות כספיות, תלושי קניה

כבר עכשיו הילדים היתומים והיתומות חסרים בגדים וציוד בסיסי- כשהם שוהים בפנימייה חלופית.

ליצירת קשר- הדס בוקע 050-9582841
אנא העבירו את המייל לרשימת התפוצה שלכם
תודה ושנשמע בשורות טובות

--
בברכה

הדס בוקע, 050-9582841, zribih at gmail.com

--

בברכה,
הדס בוקע | מנהלת מרכז המחשבים לוד |  עמותת  גוסט מחשבה טובה

To subscribe, unsubscribe, or set digest or vacation mode,
send a message to:
rbs-request at cs.huji.ac.il

Rbs mailing list
Rbs at cs.huji.ac.il